14 July, 2015

Shopping Raya...


Hari terakhir untuk bershoping raya sebelum pulang ke kampung. Bermula dari jam 3 petang hingga 3 pagi. Tempat pertama dilawati adalah Aeon Bukit Tinggi Klang. Membeli sebahagian dari senarai sebelum bersambung selepas berbuka puasa dan solat maghrib.

Berbuka puasa di Kenny Rogers yang telah kami booking dulu sejurus sampai di sini. Terima kasih kepada kawan lamaku En. Faizal kerana memberi diskaun 18% untuk santapan berbuka puasa kami. Dia adalah manager di Kenny Rogers Aeon Bukit Tinggi Klang.

Hasil tangkapan aku di sini adalah, seluar slack Durban, seluar raya Durban, t-shirt kolar Bonia, 2 helai seluar track FRS dan t-shirt Bum Equipment. Belum lagi di hitung tangkapan daripada isteriku dan anak buahku.

Nampak macam banyak belanja kan? Sebenarnya keluarkan duit sikit sahaja sebab aku guna voucher Aeon yang aku dapat dari point yang aku kumpul untuk Aeon Members. Mula-mula saja jer aku tanya berapa balance point aku. Tiba-tiba budak tu cakap ada 70k point. Apa lagi, aku tukar semualah jadi cash voucher. Tu yang shoping tak tengok harga....hahaha....

Lepas Aeon tutup kami ziarah pula bazaar aidilfitri di keliling Shaw Centrepoint Klang. Saja jalan-jalan je tapi sempat jugak isteriku sambar sejambak bunga hiasan.


No comments:

Post a Comment